ID: 16048
De one minute manager kenneth blanchard e.a.
€0,01
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Beschrijving
De one minute manager (kenneth blanchard & spencer johnson)
managementtechnieken in verhaalvorm. Kort, krachtig en effectief in dit boek
maakt u kennis met een nieuwe, revolutionaire managementmethode die al met
succes wordt toegepast door vele managers van topondernemingen. Bedrijven als
at&t, holiday inn, 20th century - fox, pepsi cola, lockheed, ibm en vele
andere toonden al hun enthousiasme voor de one minute manager
Drie praktische managementtechnieken worden beschreven in dit unieke boekje.
Technieken die iedereen kan leren en zou moeten toepassen, want zoals een oude
wijsgeer ooit schreef: de essentie van kennis is, als u haar bezit,
haar ook te gebruiken De auteurs, geschoold in bedrijfskunde,
organisatiegedrag, psychologie en geneeskunde, wijzen u de snelste weg naar meer
productiviteit, hogere winsten, meer arbeidsvreugde en persoonlijke voorspoed.
De one minute manager beschrijft in kort bestek, in heldere taal, een methode
die 'werkt'! In dit boek worden drie nieuwe managementtechnieken
beschreven. Bij leidinggeven gaat het volgens de auteurs, geschoold in
bedrijfskunde, organisatiegedrag, psychologie en geneeskunde, om korte,
intensieve contacten van de manager met zijn medewerkers (hoog en middenkader).
Gedrags- en niet persoonsbeoordeling, letten op de mens-mens relatie, dat
kenmerkt de ideale manager. Het boek is typisch amerikaans, een vlot leesbaar
succesverhaal. Het maakt de indruk van een aantal verzamelde onderzoeken,
waarmee een nieuwe methode verkocht wordt. Het is op zichzelf
wel een positieve bijdrage aan een bezinning op leiderschap en tijdsbesteding,
maar niet revolutionair. Degenen die vinden, dat leiding geven veel tijd kost,
lezen hier een voorbeeld, hoe het anders kan. De slagzinnen en samenvattingen
zorgen voor een overzichtelijk en begrijpelijk verhaal
. Gebonden met stofomslag,
112 pag. Uitg. Contact/veen, 1996 boek zit nog in de orginele verpakking
verzendkosten 2,76 voor de koper
managementtechnieken in verhaalvorm. Kort, krachtig en effectief in dit boek
maakt u kennis met een nieuwe, revolutionaire managementmethode die al met
succes wordt toegepast door vele managers van topondernemingen. Bedrijven als
at&t, holiday inn, 20th century - fox, pepsi cola, lockheed, ibm en vele
andere toonden al hun enthousiasme voor de one minute manager
Drie praktische managementtechnieken worden beschreven in dit unieke boekje.
Technieken die iedereen kan leren en zou moeten toepassen, want zoals een oude
wijsgeer ooit schreef: de essentie van kennis is, als u haar bezit,
haar ook te gebruiken De auteurs, geschoold in bedrijfskunde,
organisatiegedrag, psychologie en geneeskunde, wijzen u de snelste weg naar meer
productiviteit, hogere winsten, meer arbeidsvreugde en persoonlijke voorspoed.
De one minute manager beschrijft in kort bestek, in heldere taal, een methode
die 'werkt'! In dit boek worden drie nieuwe managementtechnieken
beschreven. Bij leidinggeven gaat het volgens de auteurs, geschoold in
bedrijfskunde, organisatiegedrag, psychologie en geneeskunde, om korte,
intensieve contacten van de manager met zijn medewerkers (hoog en middenkader).
Gedrags- en niet persoonsbeoordeling, letten op de mens-mens relatie, dat
kenmerkt de ideale manager. Het boek is typisch amerikaans, een vlot leesbaar
succesverhaal. Het maakt de indruk van een aantal verzamelde onderzoeken,
waarmee een nieuwe methode verkocht wordt. Het is op zichzelf
wel een positieve bijdrage aan een bezinning op leiderschap en tijdsbesteding,
maar niet revolutionair. Degenen die vinden, dat leiding geven veel tijd kost,
lezen hier een voorbeeld, hoe het anders kan. De slagzinnen en samenvattingen
zorgen voor een overzichtelijk en begrijpelijk verhaal
. Gebonden met stofomslag,
112 pag. Uitg. Contact/veen, 1996 boek zit nog in de orginele verpakking
verzendkosten 2,76 voor de koper